piątek, 12 lutego 2016

Hot Young Blood - recenzja

안녕하세요! 
Dziś przychodzę do was z moją pierwszą w życiu recenzją. Tym razem będzie to recenzja filmu Koreańskiej produkcji Hot Young Blood. Szczerze, jest to pierwszy film z tego kraju jaki oglądałam. Zawsze oglądałam dramy ale nigdy nie pomyślałam o oglądnięciu jakiegoś filmu.
Właściwie na film natrafiłam z powodu Lee Jong Suk'a który jest obsadzony w głównej roli jako Joon Gil


  • Tytuł - Hot Young Blood, 피끓는 청춘, Pikkeulneun Cheongchun.
  • typ - romans, komedia, szkolny
  • ReżyserLee Yeon Woo
  • Scenarzysta: Lee Yeon Woo, Lee Man Hee
  • Prodcent: Kim Jin-Sub
  • Data wydania: Luty 23, 2014
  • czas trwania: 121 min.
  • Wytwórnia: Lotte Ent.
  • ocena - 8/10





Opis:
Akcja filmu dzieje się w latach 80-tych w Heongseong. Główny bohater - Joon Gil (Lee Jong Suk)chłopak w którym kochają się wszystkie dziewczyny z damskiej klasy, mistrz uwodzenia i cwaniak postawił sobie za cel poderwanie każdej dziewczyny z klasy damskiej. Jedyną dziewczyną której nie miał zamiaru wyrwac była Young Sook (Park Bo Young), liderka damskiego gangu. Było to spowodowane przez Gwang Sik'a (Kim Young Kwang) - lidera męskiego gangu z innej szkoły, który uważał Young Sook za swoją dziewczynę. Pewnego dnia w ich szkole pojawiła się uczennica z Seulu  - So-Hee (Lee Se Young). Była inna niż reszta dziewczyn, ładna, dobrze ubrana i była z miasta. Na wieś przeniosła się z powodu choroby płuc. Oczywiście jak się można łatwo domyślic Joon Gil postawił sobie za cel nową dziewczynę - So Hee. Już od pierwszego dnia jej pobytu w nowej szkole obdarzał ją typowymi chamskimi sposobami na podryw. Jednak tak jak się okazało, dziewczyna faktycznie była inna niż reszta - nie była taka łatwa do wyrwania. Z kolei Joon Gil poczuł do niej naprawdę wielkie uczucie miłości i nie traktował jej jak innych dziewczyn. Kiedy dziewczyna go odepchnęła chłopaka ogarnęło załamanie.







Gra aktorska:
Tak jak wcześniej mówiłam, film oglądnęłam z powodu Lee Jong Suk'a, który jest moją miłością. jeżeli chodzi o ten film w żadnym stopniu się na nim nie zawiodłam. Jego naturalna i zabawna gra jak zwykle skradła moje serce. 
Reszta obsady również była złożona z znanych aktorów. Park Bo Young  zagrała swoją rolę bardzo dobrze. Była naturalna i szczera. Nie mogę przekonac się do Lee Se Young ale najprawdopodobniej jest to spowodowane rolą jaką dostała.  Ogólnie film pod względem aktorskim wypadł bardzo dobrze. Nie dało się wyczuć sztuczności. Naprawdę wszyscy bardzo dobrze sobie poradzili.

 



Opinia:
Jak dla mnie film bardzo się podobał. Miał wiele zabawnych scen które sprawiły że śmiałam się jak głupia (Suk tańczący w majtkach - kluczowa scena filmu) ale i akcja nie była rozwlekła. Film minął mi bardzo szybko. Posiadał kilka błędów jeśli chodzi o sprawy techniczne. Najbardziej rzucił mi się w ozy animowany pociąg. Mimo to film naprawdę bardzo przyjemny. Prosty i łatwy do zapomnienia ale jak najbardziej warty polecenia. Można dowiedziec się trochę o Korei z czasów lat 80-tych.  Jak najbardziej wszystkim polecam.






Dziękuję za przeczytanie~

2 komentarze:

  1. Polecam "Secretly greatly". Film do pośmiania się,ale i wylania morza łez �� naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz częściej takie recenzje, bo już mnie zachęciłaś do tego filmu, tym bardziej, że także uwielbiam Lee Jong Suk'a. ^^

    OdpowiedzUsuń