niedziela, 7 lutego 2016

Kolejny element maszyny

안녕하세요! 
Tak, to znowu ja! Po upływie ponad rocznej przerwy Postanowiłam powrócic do pisania moich nudnych wypocin na tym oto blogu. Szczerze? Zatęskniłam za tym. Blog jest miejscem w którym mogę sie wyżalic, opisaco mnie spotkało, spisac moje przemyślenia. Blog powoduje że się uspokajam. Jest takim azylem. Moim indywidualnym, publicznym pamiętnikiem. 







Tym razem powracam w trochę innym wydaniu. Nie będzie tu tylko typowych postów lifestyle ale pojawi się więcej postów dotyczących mojej pasji - Azji. Pojawią się recenzje filmów koreańskich i k-dram. Pojawią się posty które będą uzupełniały moje filmiki. Będę robiła recenzje kosmetyków i kto wie co jeszcze.. :) Oczywiście od pisania o wszystkim i o niczym czyli o moim nudnym życiu też nie zamierzam odejśc. 







Dziś jest ostatni dzień moich ferii, a ja mam jeszcze tak wiele niezrealizowanych planów... Ale cóż, będę musiała pogodzic i szkołę i pasję. Niestety w tym semestrze muszę się zabrac za naukę bardziej. Oceny semestralne nie były zadowalające. czeka mnie dużo ciężkiej pracy.









Wiele osób w moim wieku narzeka na nudę. Nuda... Nuda.. czym jest nuda? Dlaczego ja nie pamiętam kiedy ostatni raz sie nudziłam? tak, jestem osobą z fobią nic nie robienia. Nie potrafię, najzwyczajniej w świecie nie potrafię nic nie robic.  Nawet jeśli spróbuję ową czynnośc wykonadopada mnie poczucie zmarnowanego czasu i fakt ile rzeczy mogłabym w tym czasie zrobic. Nawet podczas oglądania filmu w mojej podświadomości siedzi myśl "zmarnowałaś dwie godziny na wgapianie się w ekran". Przez to moje dziwne wmawianie sobie marnowania czasu biorę na głowę zbyt wiele rzeczy, co potem niejednokrotnie kończy sie kłopotami. cały czas próbuję z tym walczyc, ale nie jest to takie proste. Może jestem maszyną do działania i ktoś zaprogramował mnie tak żebym ciągle pracowała? Nie ma u mnie funkcji "nicnierobienia". A może po prostu jeszcze jej nie znalazłam?





















  





/fot. Jolanta Gajdamowicz/

A wy jakim typem maszyny jesteście?

6 komentarzy:

  1. Dziewczyno... Jesteś świetna, w tym co robisz, jaka jesteś. Nawet mając tę "fobię". Masz niesamowity charakter, niewiele jest takich ludzi. No ja myślę, że będziesz pisać! <3 Czekałam na ciebie, cały ten rok, i się doczekałam. Codziennie go sprawdzałam. Tak samo twój kanał na YT. Masz talent <3 Keep going!
    A maszyną... Myślę, że jestem taką jak ty :3 ~Marianne

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam aż wrócisz na bloga i doczekałam się. :) Ślicznie ci w tym kolorze. :D
    ~Sara

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś po prostu cudowna.
    Między innymi dzięki tobie pokochałam Koreę <3 Dziękuję Ci za to.
    Oglądalas serial Cesarzowa Ki? Oczywiście koreański, polecam :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że wracasz :) A te zdjęcia- cudowne♥ Jestem typem maszyny takim jak ty,haha :D Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. unnie kocham cię! dasz radę w szkole, jak ja daję to ty też ;D pasja i szkoła dają się pogodzić, powinnaś o tym wiedzieć :) weny, saranghae! :*

    jestempoduszkom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń