poniedziałek, 1 grudnia 2014

Jesienno, zimowo, świątecznie

Hej!

A mnie znowu nie było dość długo. Ale mniejsza....

(zdjęcia takie pasujące do tematu..)


               Późna jesień. Czas przeziębień, chłodu, senności i nudy. Tak, ogarnął mnie jesienny kryzys... Brak słońca, które kocham nade wszytko, bardzo mi doskwiera. Cały czas jestem ospała i kompletnie bez energii i chęci do życia, która wiosną i latem po prostu mnie rozpiera. Jestem osobą spędzającą każdą wolną chwilę na powietrzu, ale niestety jesień baaardzo mnie w tym ogranicza. Teraz moim jedynym kontaktem ze świeżym powietrzem jest droga do i ze szkoły, na i z zajęć tanecznych i na ewentualne zakupy czy spotkania ze znajomymi. Chociaż te ostatnie niestety może być skreślone gdyż mój czas wolny jest ograniczony tak gdzieś no mniej więcej do... zera... Tylko szkoła, nauka, taniec, taniec, taniec... I tak cały czas. Ale co zrobić. Nie ucieknie się od tego. Trzeba przywyknąć i tyle. 


           
               Moim kolejnym jesienno- zimowym problemem jest zimno. Jestem straaasznym zmarzlakiem i cały czas jest mi zimno. Chodzę w grubych swetrach, owijam się kocami, szalikami i nakładam czapki a i tak trzęsę się z zimna. Z ciepłymi napojami się nie rozstaję. Nawet w szkole zawsze mam termos z gorącą herbatą. Ale to wszystko i tak daje marny efekt bo mi cały czas jest ZIMNO! Ogrzewacze od rąk też dużo nie dają... Chyba muszę przeprowadzić się na Hawaje. Chociaż nie, za bardzo lubię śnieg (od którego oczywiście jest mi ZIMNO).



               Ostatnio moja szkoła bardzo pomaga mi w realizowaniu swojej pasji związanej z filmem. Cały czas jestem wyznaczana do robienia filmów na przeróżne konkursy. Z tymi filmami często jest niezłe zamieszanie, ale i świetna zabawa. Nareszcie mogę pokazać gdzieś mój talent związany z filmem (bo, jeżeli wierzyć w to, co mówią ludzie, mam go). I nareszcie mam ludzi którzy mnie w tym wspierają. Dziękuję :)





               Ale najwspanialsze jest to, że powoli zaczyna się od dawna przeze mnie wyczekiwany czas PRZEDŚWIĄTECZNY! Kocham Boże narodzenie, jestem świętoholikiem, a święta to dla mnie najwspanialszy czas w roku. W moim pokoju jest pełno świątecznych ozdób, w szafie pojawia się coraz więcej świątecznych sweterków, a w telefonie coraz więcej świątecznych obrazków i muzyki. Już od soboty czas świąteczny zacznie się na dobre bo już MIKOŁAJKI! I pomyśleć, że pewnie spędzę je na sali tanecznej... Ale plusem jest to, że będziemy przygotowywać piękną świąteczną choreografię ze wstążkami które kocham! Niedługo też pojawi się nowa seria filmików "Christmas with me". MOŻECIE PODAWAĆ MI POMYSŁY NA FILMIKI!  Ach... jak ja kocham te święta...



 W tym roku miałam też okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce żywności jako wolontariuszka. Stałam 4 godziny na nogach, układałam jedzenie w koszu, rozdawałam ludziom ulotni ciągle powtarzając: "Zapraszamy do świątecznej zbiórki żywności." i pomagałam. Wiem, że jest wiele osób które walczą o kawałek chleba i szklankę wody podczas gdy my wybrzydzamy, że zupa jest za słona, i opychamy się drogimi, firmowymi słodyczami. Może było to męczące, może nudne ale jestem ogromnie szczęśliwa, że mogłam pomóc i na pewno jeszcze nie jeden raz pomogę. Bo warto pomagać!



 (tyle się uzbierało przez 4 godziny)


(moja współpracowniczka xP) 

A tutaj jesienny outfit do postu:


(zdecydowany ulubieniec <3)










         





koszulka - cropp
szelki - New Yorker
podkolanówki - F&F
spódnica - sheinside
trampki - convrese
naszyjnik - allegro


 Do kolejnego postu kochani :)
Pa!

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    Świetnie, że pomagałaś w zbiórce żywności.
    Ja również jestem zmarzluchem, a Zima, to najgorszy dla mnie okres, ale jedyne co w niej lubię to Święta ♥

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również jestem strasznym zmarzlakiem :c
    świetna stylizacja i ładne zdjęcia, oczywiście kliknięte w link ;d
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja :) wpadaj tutaj częściej :)

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Twój blog również świetny :D Oczywiście zaobserwowałam :)

      Usuń