czwartek, 30 października 2014

Proste ciasteczka zbożowe bez pieczenia

Hej! 


          Dzisiaj będzie nieco nietypowy post ponieważ dziś przygotowałam dla was przepis na bardzo łatwe i pyszne ciasteczka zbożowe. Są one zdrowe i niskokaloryczne więc można je jeść nie martwiąc się o kalorie :) Ich wykonanie jest bardzo proste i szybko się je wykonuje. Teoretycznie (mówię tak żeby nie było na mnie jak komuś nie wyjdzie :D) każdemu powinny one wyjść bez większego wysiłku. Składniki nie są drogie ani skomplikowane. Nawet nie potrzebujemy PIEKARNIKA! Do tego są one przepyszne. Więc może przejdźmy do przepisu.








Składniki:

- 1,5 szklanki płatków zbożowych
- 1 szklanka cukru
- 1 szklanka mleka
- 1 łyżeczka kakao
- ok. 80 g masła






Przygotowanie:

1. Do garnka wsyp płatki, cukier, dolej mleko i dorzuć masło pokrojone w kosteczki. 
2. Gotuj to wszystko na małym ogniu cały czas mieszając aż do zgęstnienia masy.
3. Łyżeczką nakładaj masę na papier śniadaniowy i formuj ciasteczka
4. Możesz udekorować je rodzynkami, orzechami itp.
5. Ciasteczka zostaw do zastygnięcia (ja zostawiłam je na całą noc)







Mam nadzieję, że przepis się spodobał i zachęcę was do wykonania tych ciasteczek. 
Życzę miłego gotowania i SMACZNEGO! :D

16 komentarzy:

  1. Mniam ;33 Wygląda pysznie ! Zapraszam na mojego bloga :) Może Obserwujemy? :) http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mm zjadłabym ♥
    mogłabyś poklikać u mnie w linki? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie wygląda! Na pewno wypróbuję ten przepis. U mnie na blogu pytałaś się o wzajemną obserwację.. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż. :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladaja wysmienicie!:D
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, wyglądają pysznie! Muszę wykorzystać przepis :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ciasta owsiane w przeróżnych wariacjach; moje są jednak pozbawione takich składników jak masło (nie uznaję utwardzonych tłuszczy) i wymagają pieczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę je zrobić. ;)
    Co do obserwacji, to jasne, ale zaczynasz. Zaobserwuj i daj mi znać. :)

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, i chyba się skusze na takie ciasteczka bo zrobiłaś mi smaka! :)
    słoik dżemu- klik! zapraszam :) oberwacja za obserwacje? jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja zrobię to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ciastka to coś dla mnie :)
    Co powiesz na obs za obs ?
    Ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mm napewno je zrobię !! <3 obserwuję !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł :) kto wie może kiedyś sama spróbuję
    pozdrawiam http://stylcarly.blogspot.com/
    i oczywiście obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja kocham te ciastka !; D A u mnie ? propozycje na sety jesienne ;* Zapraszam ;) http://fashion-by-ariadna.blogspot.com/2014/11/autumn.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawdziłem wiele miejsc na świecie wybrałem dla mnie najlepsze najwartościowsze gdzie najbardziej się regeneruję , ARŁAMÓW i Miami

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiadam: Dwa miejsca gdzie najlepiej wypoczywam ;;To ARŁAMÓW i MIAMI i zawsze jeśli mnie zaproszą tu będę wypoczywał .Nie stać mnie bym się sam zaprosił

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam jeszcze takich ciasteczek wyglądaja smakowicie :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń