wtorek, 24 czerwca 2014

Total change... to BETTER!

Hej!
          Podczas pisania ostatniego posta byłam bardzo załamana i zmartwiona Moniką. Było mi bardzo ciężko. Nie wiedziałam co ze sobą począć. Cały czas płakałam. Siedziałam z komórką w ręku i czekałam i czekałam na telefon od pana z upragnionymi "dobrymi wiadomościami". Chodziłam w tą i powrotem. Leżałam i myślałam. Byłam strasznie zdezorientowana. Nie wiedziałam czy płakać dla tego, że Monia jest w szpitalu, czy cieszyć się bo udało jej się ujść z życiem.
             Całą noc nie spałam. Wyczekiwałam jakichkolwiek wiadomości. Dzwoniłam po koleżankach i pytałam si czy one nic nie wiedzą. Cisza... Nikt nic nie wie... Żadnych wiadomości... Zero..
            Na drugi dzień otworzyłam na mojego bloga. Weszłam w komentarze pod postem i zaczęłam czytać. I czytając je po raz pierwszy od wielu godzin na moich ustach pojawił się uśmiech. Spotkało mnie tam coś takiego:



            Nie sądziłam, że ludzie potrafią tak współczuć drugiej osobie, pomimo tego, że kompletnie jej nie znają. Nie sądziłam, że ludzie potrafią przeżywać losy Moniki o której pierwszy raz w życiu usłyszeli. I wtedy zdałam sobie sprawę z tego, że blogerzy są wspaniałymi ludźmi! I wtedy zrozumiałam, że nigdy nie opuszczę mojego bloga! Przynajmniej postaram się go nie opuścić.
             Kochani, gdyby nie wy, chyba popadłabym w depresję! Macie niesamowitą moc, którą potraficie przekazać innym. Tym, którzy jej potrzebują! DZIĘKUJĘ! BARDZO DZIĘKUJĘ! Dajecie mi ogromną siłę!
             Gdy czytałam te wszystkie komentarze, zadzwonił do mnie telefon. Patrzę, dzwoni pan Michail. Trzymałam telefon w ręku i bałam się odebrać. Mogły mnie spotkać dwie wiadomości: " Monika odzyskała pamięć.", albo co gorsza "Stan Moniki się pogorszył.". Tak bardzo się bałam, że pewnie bym nie odebrała, gdyby nie WY i WASZE komentarze! Ale odebrałam. Po drugiej stronie usłyszałam radosny głos instruktora. "Monika odzyskała pamięć! czuje się już dużo lepiej!". Po tych słowach znów się rozpłakałam!  To było takie cudowne uczucie! W końcu mogłam odetchnąć! "Monia zostanie jeszcze na parę dni w szpitalu na obserwację, ale po wakacjach wraca do tańca!". W tym momencie byłam chyba najszczęśliwszą osobą na świecie! mogłabym wygrać 1000000 zł, dostać psa, mieć piękny dom z basenem, wygrać mistrzostwa taneczne ale nic nie uszczęśliwiłoby mnie bardziej niż te słowa! czułam się niesamowicie!
             I jak tu nie wierzyć w karmę?! Monika zawsze była dobra, miła i uprzejma i to wszystko odwróciło się w jej stronę. Stało się to na co Monia pracowała od dawna. Ktoś dał jej to co ona dawała innym. Dawała dobro - dostała dobro. Mogła już nigdy nie zatańczyć, ale los tak chciał, że znów zatańczy już parę miesięcy! Ostatnio karma ujawnia mi się coraz bardziej, ale na szczęście w ten pozytywny sposób.
             Dziękuję Wam, karmie, i nie wiem komu jeszcze mogę dziękować, więc dziękuje Wszystkim, za to, że to wszystko się dobrze skończyło! Teraz już wiem, że trzeba żyć pełnią życia bo w każdej chwili może się ono totalnie zmienić.

A jutro mam bal 6-klasisty! :) Mam nadzieję, że będzie fajnie. :)

Dzisiaj wyjątkowo bez zdjęć ale w zamian jest Lookbook :)
             

     

       

54 komentarze:

  1. ślicznie napisane ♥
    " Na drugi dzień otworzyłam na mojego bloga. " - popraw to zdanie bo troszke nie logiczne ;)

    http://wielkademolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuj Bogu!:) Bóg ludzi dobrych wynagradza i czuwa nad nimi wtedy kiedy najbardziej tego potrzebują. :) Bardzo się cieszę, że z Moniką już wszystko dobrze.:) A filmik masz świetny! :*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA , więcej informacji na moim blogu :)
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że Monika czuje się lepiej ;3 Pozdrów ją :**
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ta notka natomiast poprawiła humor mi :D Pozdrów ją od nas wszystkich!
    Obserwuje - http://paulaalajf.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam notkę i w sumie zrobiło mi się jakoś tak miło... Mam pytanie, odnośnie zdjęcia z komentarzami... dlaczego mój nie ma nic zamazane, a reszcie coś tam pozmazywałaś? Nie to, że się czepiam, po prostu nie kumam o co z tym chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miło, że ludzie potrafią się wczuć w położenie innych ;) obserwuję i pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :P Czekam na kolejny :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. komentarze potrafia wywolac usmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisany post. :)
    Na moim blogu pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję.teraz twoja kolej :)
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że twoja koleżanka lepiej się czuje + piękne zdjęcia + obserwuję ;>

    http://jedno-zycie-jedna-troska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz i obserwację, też zaobserwowałam :D

    http://1011xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję ;* i oglądałam filmik . Świetny ;D Pozdrawiam ;**
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny post, bardzo się cieszę, że z Moniką już wszystko dobrze!
    super lookbook :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz- jeśli Ci się spodoba :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    instagram --> http://instagram.com/wisienka567 -- jeśli zaobserwujesz podaj linka to zrobie to samo,
    a jeśli go nie masz to bloga <3
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż się rozpłakałam czytając poprzedni post. Cieszę się, że wszystko jest już w porządku. Pozdrów Monię! I trzymaj się, jesteś bardzo silna.
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że już wszystko dobrze ^^
    Obserwuję i liczę na rewanż =^-^=
    passion-otaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pozdrów Monikę *,*
    Bardzo mi jej szkoda ;(
    pytałaś o wzajemną obserwacje, ja już teraz ty ;)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję w sprawie Moniki, ale dobrze, że już z nią lepiej!
    Ja już obserwuję.
    Zapraszam do siebie:
    unikalny-cud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pozdrów Monike od Moniki ( bo też mam na imie Monika)

    Mój blog KLIK ¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście trafiają się i dobrzy ludzie i trzeba w nich wierzyć, pozdrowienia dla Ciebie i dla Moniki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet ludzie w internecie okazują się bardzo pomocni
    blogerzy są wspaniali, zawsze poratują dobrym słowem :)
    nigdy więcej już się nie smuć :)
    masz bardzo ciekawego i kreatywnego bloga, może
    zgodzisz się na wspólna obserwację ze mną? :)
    lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mozesz napisać pod jakim nickiem obserwujesz?
      nie mogę znaleźć twojej obserwacji :<

      Usuń
  23. to bardzo mily gdy możesz liczyć na wsparcie swoich czytelników :) \super lookbook :)
    chętnie zaobserwuje ale nie widze gadzetu obserwatorów :( daj znac czy masz go na blogu czy korzystasz tylko z google plus i oczywiscie zapraszam do obserwacji u mnie :*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogło być inaczej! :*
    od tego masz czytelników,aby Cię wspierali! :D
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie że wszystko jest dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz świetnego bloga ;)
    Obserwuję ;)
    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem w temacie ale wiem jak to miło dostać dużo pozytywnych i wspierających komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo się cieszę, że wszystko wraca do normy :) Że z Moniką dobrze.

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję ze bedzie dobrze!

    obs za obs?
    http://dominiiczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję twoja kolej ! to ja Juleczka R. , napisałaś u mnie na blogu obs za obs więc ja już spełniłam warunek teraz ty :P i mam nadzieję że będzie jeszcze lepiej niż jest teraz ! Dobrej zabawy na balu !

    OdpowiedzUsuń
  31. my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To właśnie magia blogowania! Wszystkie blogerki są jedną wspólnotą, tak to można ująć :*

    OdpowiedzUsuń
  33. tworzymy jedną wspólnotę i nie zapominaj o tym! :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło ;) Świetny Lookbook. ;D
    Odpowiadając na Twoje pytanie u mnie na blogu, możemy się obserwować ;) Ja już :D

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko się zawsze dobrze kończy .Pozdrów Monikę, jest szczęściarą że ma taką troskliwą przyjaciółkę:)

    Czy mogłabyś poklikać u mnie w poście ? Serdecznie dziękuję <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/06/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie napisane ;D
    pytałaś o obserwacje więc ja już ;)

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku ślicznie to opisałaś !
    Nie czytałam tamtego postu (jeszcze :D ) ale wszystkiego już dowiedziałam się w tym :)
    Posłuchaj napisałaś "nie wiem komu jeszcze mam dziękować"
    Ja chyba wiem....
    Posłuchaj nie wiem , czy jestes chrześcijanką, ale podziękuj BOGU !
    To wszystko dzięki niemu !
    Nie ważne czy wierzysz w innego Boga niż chrześcijaninie, ale masz swojego ukochanego Boga (przynajmniej mam nadzieję) W każdym razie miej go ! Walcz o niego i nigdy go nie opuszczaj
    Trzymaj się
    xoalonexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały post !
    Współczuję :(
    Świetny wygląd bloga !
    Już obserwuję :D
    victorianewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post :)
    Współczuje :(
    Świetny Look book

    Zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, masz bardzo ładnego bloga i już na pierwszy rzut oka widać, że poświęcasz mu dużo czasu i serca. Dlatego myślę, że zrozumiesz moje niezadowolenie, które odczuwam, kiedy czytam Twój komentarz u mnie, a z niego aż bije: "no spoko, fajny blog, ale zajrzyj do mnie!". Myślę, że dla Ciebie też ważniejsze jest, co myślę o Twoim wpisie niż to, że bardzo bym chciała, żebyś przeczytała mój...
    Jeśli chcesz obserwować mojego bloga - serdecznie zapraszam, nie uważam jednak, żeby istniał wymóg traktowania tego jako relacji wzajemnościowej.
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo dobrego! Pisz nadal, bo widać, że znajdujesz w tym przyjemność! :)
    Ewa
    PS Pomyliłam się wcześniej i kliknęłam "odpowiedz" przy jednym z komentarzy, przepraszam, mój błąd.

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz dar dopisania jeju..
    Oki obs ale zacznij
    polaszachowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwacja ? zacznij
    zyjebobiore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post... Pozdrów Monikę...
    PS. Już Cię zaobserwowałam, teraz Ty...
    agaablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przez pierwszą część postu strasznie się martwiłam, a po drugiej mam uśmiech na ustach. Super, że wszystko z nią dobrze! :)
    Obs za obs? Zaczęłam. :D
    http://new-beginning-igg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nominowałam cię do LBA :)
    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze, że już wszystko w porządku. Ale ty chudziutka. *-* Śliczne fryzurki i outfity! Inspirujące. Obserwujemy? Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ooojjj... biedna wiem co to nie spać całą noc i się zamartwiać!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno wszystko będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Całe szczęście że tak to się skończyło

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń