niedziela, 1 czerwca 2014

Powrót po przerwie

Siemanko!


                  No i co, obiecałam Wam, że będę często wpadać i co z tego wyszło?! Gó**o wyszło! :( Ale mam argumenty żeby się usprawiedliwić! :P Wiecie, koniec roku = wszelkie poprawki, ostatnie sprawdziany i kartkówki czyli "staramy się nałapać jak najwięcej dobrych ocen".Do tego jestem  w 6 klasie i w tym roku żegnam się z moją klasą czyli ludźmi których znam po 9 lat (bo od przedszkola), i staramy się spędzać ze sobą jak najwięcej czasu. Jakoś tak nie mogę sobie wyobrazić, że za mniej niż miesiąc ci wszyscy ludzie znikną... Skończą się lekcje na których wszyscy ( łącznie z nauczycielami) konaliśmy ze śmiechu... Moja klasa jest jak rodzina... Jedna wielka rodzina... Ale wierzę, że różne szkoły nas nie rozdzielą, i że dalej będziemy utrzymywać ze sobą kontakt! :)



                  Skoro już jesteśmy w temacie przyjaciół i wspólnych spotkań to nie dawno urządziłam imprezę urodzinową (13 latek)! Było mega! Haha! Zajebiści ludzie zajebista zabawa! Impreza miała być od 14:00 do 19:00 ale okazało się, że była od 13:00 do 22:30! haha! Co robiliśmy?! Łatwiej byłoby zapytać czego my nie robiliśmy! Łaziliśmy po całym mieście i śpiewaliśmy (tak, śpiewaliśmy!). Poszliśmy na pizzę i zrobiliśmy tyle hałasu (no bo w końcu śpiewaliśmy), że wszyscy wyszli! xp Haha! Tak... Jesteśmy bardzo kulturalną młodzieżą! xP No po za tym dzwoniliśmy do ludzi i robiliśmy sobie jaja. :D Kocham to robić! A tak po za tym to wydaje mi się, że robiliśmy to co zawsze robi się na imprezach. Haha!




                         28 maja była premiera nowej płytki Dawida Kwiatkowskiego! <3 Powiem tyle - sztosssss! Mega! Niesamowita! Kawał naprawdę dobrej roboty! Szczerze to nie spodziewałam się, że ta płyta będzie aż taka wspaniała! Aaa! Strasznie się jaram! Sztooooooos!





                A co robię teraz? Leżę i odpoczywam po występie tanecznym... A mieliśmy taki tam mały i bardzo spontaniczny występ z okazji dnia dziecka. Musieliśmy w dwa tygodnie przygotować od zera nową pięciominutową choreografię! Było bardzo ciężko ale w miarę się udało. Wiadomo, wpadło parę błędów ale nie były one jakieś nie wiadomo jak straszne. Okazało się, że scena była mniejsza niż myśleliśmy i musieliśmy zmienić parę rzeczy żeby się zmieścić i nie zrobić "skoku w publikę" albo "randki ze ścianą". :P Haha. Jak wiadomo, stres był. Może nie stresowałybyśmy się tak bardzo gdyby nie to, że to był taki spontan. Jeszce podczas naszego występu naszemu instruktorowi puściły nerwy i porządnie się wzruszył. To było dziwne stać na backstage i czekać aż na swoją kolej widząc jak nasz instruktor stoi pod sceną z uśmiechem i płacze. Dla tancerza to bezcenny widok! Udało nam się zadowolić naszego trenera który poświęcił dla nas taki wiele swojego czasu i nerwów. Na sali było ciężko, wile razy były łzy, ale efekt tego był bezcenny.





 Tak więc zmęczona ale z uśmiechem na ustach kończę tą notkę! :)
Elcio mordeczki! :3

30 komentarzy:

  1. Też mi było ciężko rozstać się z moją klasą, z którą byłam związana od przedszkola, aż do końca gimnazjum. Z niektórymi osobami do dziś utrzymuje kontakt, a inni poszli swoją drogą, ale miło wspominam te lata. Super zdjęcia, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie..:) Zacznij i daj znać.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam bloga. Iga-mojszalonyswiat.blogspot.com. Gocha też ma. Gosia-mojefanaberie.blogspot.com.
    odwiedź

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Podoba mi się tutaj ;)
    Ja już zaobserwowałam ^^

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam takie odczucia jak kończyłam podstawówkę ;D Na dzień dzisiejszy utrzymuję kontakt może z dwoma osobami i wcale nad tym nie ubolewam :P

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ja też nie będę nad tym mocno ubolewać...

      Usuń
  6. Nie chcę wyjść na niewiadomo jaką dorosłą, ale jak czytałam o tym jak spędzałaś czas urodzin to aż się uśmiechnęłam i przypomniałam swoje wypady w podstawówce czy na początku gimnazjum :) Ten czas szybko leci strasznie ...
    Dziękuje za komentarz u mnie i obserwuję , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :**
    http://mirandqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) obserwuję i liczę na rewanż :) to dla mnie ważne ;)
    modowelovebyjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. superowy post
    ja już obserwuje teraz ty

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wreszcie powrot!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za rok niestety będę musiała rozstać się z moją klasą :c Na moich urodzinach równie zawsze jest pelno zabawy ^^
    Zawsze chciałam umieć tańczyć :)
    W wolnej chwili wpadnij do mnie ~ http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog jest extra, strasznie przyciągnoł moja uwagę;*

    Obserwuję i lizę na rewanżyk;*
    razemoceniajmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog!
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuje :) Teraz twoja kolej :D

    olivia-oliwiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Post :D I fajne Zdjecia ;) Pytalas o wspolna obserwacje wiec juz obserwujemy, czekamy na rewanz ;)<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwacje, mogłabyś kliknąć u mnie w baner z Choies?

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno na występie wypadliście świetnie :)
    Zgadzam sie z tobą płyta jest zajebista :3
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? odp u mnie :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy czasem potrzebuje przerwy, ja uważam po prostu, że to nie jest nic złego. Czasem naprawdę lepiej jest odpuścić i nie robić niczego na siłę, bo wtedy to wszystko jest gunwo warte. Czytając posta, mam wrażenie, że przerwa naprawdę dobrze ci zrobiła, bo rzadko widuje się tak obszerne posty. Super zdjęcia i życzę powodzenia w szkole :)

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) Zrobiłam tą przerwę dla tego że kompletnie nie miałam weny na pisanie i to wszystko było, tak jak napisałaś, gówno warte :)

      Usuń
  18. Pytałaś o obserwację. Zaobserwuj mój blog i napisz u mnie w kom, a na pewno się zrewanżuje :)
    thehostfanclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są takie pasje:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Występ musiał być piękny :)) zazdroszczę pasji

    U mnie post MEMORIES http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnymiałyście materiał na stroje. Tańcze od 11 lat i od 3-4 lat jestem choreografem. Widać, że masz fajnych znajomych i że zabawa sie udała. No ale jak urodziny to były to trzeba było zrobić hałas ! :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ! ;-) Twoja babcia nie prawie zmarszczek wow ! ;-)
    No ja niedługo tańczę na komers :)
    Może wspólna obserwacja ? http://wszystkoinic45353.blogspot.com/ ja już :)

    OdpowiedzUsuń